I väntan på motivationen, inspirationen och livet.

16 Nov

Vad har du på Dig?
svart från topp till tå, finmjukisbyxan och stickad tröja.
Hur mår du? 
bra, men hungrig, vilket är tur för snart ska jag äta middag på Pelikan.
Vad önskar du just nu? 
klarhet, en helt ledig dag, godis.
Vad har du ätit idag? 
fruktsallad, en hamburgare, morot, två smörgåsar. oj det här får jag ta tag i.
Vad ska du göra i morgon? 
jobba i några timmar, plugga & vara lite ledig
Och på söndag?
brunch, kanske en loppis, samt traditionsenlig söndagmiddag med jonas
Vem saknar du? 
åh
Senaste köp? 
ny eyeliner & nylonstrumpor. alltså korta strumpor. är tant.
Vad skrattade du senast åt?
kanske av glädje igår när maja fick övermycket vaniljsås till sin paj, och lite av utmattning när jag och viktor insåg att vi inte ha en enda obokad helg resten av året. jag hoppas verkligen att jag skrattat idag med, men minns inte åt vad.
Vad grät du senast åt?
av allmän uppgivenhet förmodligen
Vem sov du senast med?
virrepirre
Vad läser du just nu? 
en skittråkig text som jag tror handlar om mjukvara, men vet inte säkert pga är ej uppmärksam utan gör detta istället. plus ett sms-race.
Senast sedda film? 
en jättedålig om aliens. seriöst skärpning nu.
Vem var den senaste som ringde dig? 
vi kan kalla henne Lina C
Vart vill du åka just nu?
dött lopp mellan Göteborg och värmen
Senast 3 inkomna sms?
– hoppas innerligt att han bara är ett pucko som missförstått någonting
– ibland är det ju bara så. dom stryper dig nog inte…
– Vad som helst som inte innebär fisk eller dödyrt:)
Vad stod det i ditt senast skickade sms?
– ja han har ju barn och grejs
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
en gång i högstadiet blev jag jämförd med scarlett johanson, har levt på det sen dess. och mat-tina såklart, jämt.

Kommentera

