dagens lärdom.

14 Jul


Idag har jag lärt mig att Lasse Kronér är ett (1!!) år äldre än Brad Pitt. Jag vill inte på något sätt sparka på den som ligger (därför väjer jag att visa upp båda  i svartvita foton med hög kontrast som dels drar bort några år och framhäver stiliga ansiktsdrag), och det hade varit klämmigare om de varit exakt lika gamla, men man kan ju inte undgå att återigen förundras över det genetiska lotteriet.

Brad Pitt kommer härifrån men min Pinterest-sökning Lasse Kronér gav ett föga imponerande resultat så honom fick man minsann googla.

Kommentera

