breaking waves, changing names, crashing crystal ashtrays…

25 Jun

Min fina goda vackra cigarettdoftande och utomjordiskt begåvade underbara vän Miriam har den absolut bästa rösten jag vet. Och inte bara av mina vänner, eller av alla jag sett på tv – den bästa rösten i hela jäkla vida världen! Och äntligen gör hon det jag alltid vetat att hon ska göra, hon skriver, ger ut och framför sin egen musik så att fler än vi som känner henne får uppleva det vidunderliga som är hon. Orden och rösten och känslorna och musiken. Jag är så otroligt himla skitstolt.

2 svar to “breaking waves, changing names, crashing crystal ashtrays…”

  1. kae 29 juni, 2012 den 01:01 #

    Shit! Grym! Typ en svensk Adele

    • cinnamonlips 29 juni, 2012 den 10:59 #

      ja hon är sinnessjuk! blir så glad att fler äntligen får höra🙂

Kommentera

