en hel vecka senare.

13 Jun

i torsdags åkte jag till jönköping och där har dom söta katter på sina politiska klistermärken.

jag var där för att hälsa på sofia och vi bestämde oss för att bli ännu lite blondare, och under tiden man väntar kan man vara såhär tjusiga.


vi fikade med vår älskade guling phu, och jag skällde lite på honom och gav honom s.k. eld i baken. han skrev en lista på allt han måste göra, i livet, verkar det som. allt eller inget liksom!

själva anledningen till att jag var i jönköping var inte för att färga håret eller vikariera som phus livscoach, även om man kan tro det eftersom jag gör det väldigt bra, utan jag skulle sjunga på sofias systers bröllop. och då såg jag ut såhär. eller ja, paraplyet såg ut såhär och jag finns någonstans bakom alla jordgubbar. (paraplyet är gammalt och troget från lagerhaus, klänningen är grön ovanför spetsen och kommer från topshop, strumpbyxorna hittade jag efter mycket om och men på h&m’s barnavdelning och skorna är från monki!)

det var inte bara bröllop, utan även dop för den här sötkorven. efter lite skrik och irritation heter han nu ville och är en sån goding att man inte kan föreställa sig.

sen var liksom mitt jobb över och jag fick åka hem. och som synes fick bästa väskan komma till användning, alltid kul när det händer!

Kommentera

