Ledsna på mig tror jag ingen skall göra ty jag är mycket omväxlande.

6 Jun

Det var helg och vi hade besök. Viktors familj från södern hälsade på och vi var ju tvungna att underhålla dom stackarna. Så vi gjorde vad alla som är vid sina sinnens fulla bruk skulle ha gjort – vi gick ut i djävulsvädret och trängdes med andra blöta människor på museum!

På Fotografiska hade besökarna byggt en egen installation av färgglada paraplyer i källaren, och jag umgicks med den sjukligt fåfänge herr August. Fler självporträtt än en instagramfjortis.
Sedan Armémuseet, av förklarliga skäl, där jag fastnade för det här rummet, det enda utan vapen men med stilig inredning. Och bullar.

Kommentera

