mama loves mambo

28 Maj

för att klara en hel vecka med tentaplugg laddade jag upp med en så kallad pangvecka. Viktors syster Matilda var i byn pga har flashigt jobb och bjöd med oss ut för att ”ta en öl” och det uttrycket har ju visat sig innehålla lika stor del sanning som högstadiets ”kolla på film” (vilket alltid betydde hångla, om ni inte visste). istället innebar det blixttaxi till F12, stora mängder rosé (pga gratis är gott) och en gnutta dans.
såhär såg det ut i alla fall:

i fredags hade mina dansande små sparvar skolavslutning och inte ett öga var torrt (på mig alltså). tidigare på dagen hade dom fått träffa danny och klara darrade fortfarande av all manlig beröring, därav leendet, och dom andra två hade ju sommarklänningar och allt så en kände sig som en redig mormor. så stolt över småttingarna!      – karin klara & sofia
se så snygga dom är. brås på mig hela bunten.

på kvällen drack jag drinkar med militärer, men pga det hände i en källarhåla och pga rikets säkerhet blev det inga kort tagna där. så ni får helt enkelt tro mig på mitt ord. tjinghoj näsan i böckerna tjo!

Ett svar to “mama loves mambo”

  1. lois smitrat the ratcat 29 maj, 2012 den 09:29 #

Kommentera

