en gång..

16 Maj

.. var det valborg – denna stora högtid som jag inte är säker på varför man firar egentligen, men jag tänker att det har med våren att göra och då är jag inte sen att hoppa på tåget (vårtåget alltså), och detta gjorde jag:

det här tjusiga paret bjöd på otroliga mängder korv – vilket jag gillar lika mycket som jag gillar våren.
med tjusig menar jag mest yvanna i detta fall, christian är liksom iklädd förkläde och yvannas american apparel-strumpor som når ända upp till härligheten om man vill, men han är bra på att elda korv.

till exempel klara och maja var där

och sofia och jag

sen hände lite olika grejer. bland annat var kim snygg, och viktor fick göra det han var bäst på – nämligen ta det han hittar i naturen och med hjälp av en kniv göra det till ett överlevnadsredskap (dvs han täljde pinnar att grilla marshmallows på).
och det var en ganska fin valborg det.

Kommentera

